شاید بچت حساسیت داشته باشی و تو ندونی
اصلا نباید بخورید فاویسم میگیره
مشکلی نداره اگر قبلا خودت خوردی اوکی بوده ولی نباید زیاد بخوری کلا
فشارتو میاره پایین فقط
ممکنه بشه فاویسم بگیره
حساسيت زاست
شاید حساسیت بده یا نفخ کنی ولی تو هیچی زیاده روی نکن
برای کسای ک کم خونی دارن بدع خیلی زیادش ی دفعه حالا بخور طوری نی بعدش باقلا نفع داره پشتت چای نبات بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.