باقلا سبز پخته شدم زیاد خوردم میگن ضرر داره مثلا چ ضرری🥲🥲🥲🥲

۸ پاسخ

شاید بچت حساسیت داشته باشی و تو ندونی

اصلا نباید بخورید فاویسم میگیره

مشکلی نداره اگر قبلا خودت خوردی اوکی بوده ولی نباید زیاد بخوری کلا

فشارتو میاره پایین فقط

ممکنه بشه فاویسم بگیره

حساسيت زاست

شاید حساسیت بده یا نفخ کنی ولی تو هیچی زیاده روی نکن

برای کسای ک کم خونی دارن بدع خیلی زیادش ی دفعه حالا بخور طوری نی بعدش باقلا نفع داره پشتت چای نبات بخور

سوال های مرتبط

مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۶ ماهگی
مامان منان مامان منان هفته بیستم بارداری
مامان آقا لیام😍💙 مامان آقا لیام😍💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان مامان اینده🙂💕 مامان مامان اینده🙂💕 هفته سی‌ام بارداری