خانوما امروز من جیگر گوسفند خوردم خیلی ضرر داره؟🥲🥲🥲

۹ پاسخ

دیگه نخور یکبار طوری نیست

مامانم میگه باردار بودم پدرش (بابای مرحوم خودش)با تشت جیگر میخرید سیخ میزد کبابی میکرد میاورد براش

والا من بارداری قبلی ام یادمه بابام همش برام جیگر میگرفت بخاطر کم خونی میگفت خوبه ...امروز از ترس گهواره نخوردم ...

منم خوردم🙂

منم خوردم اشکالی نداره دو ماه یه بار مشکلی نیست اونم مقدار کم

ندمنم خوردم البته س چهار دونه 😂

خوردي رفته ديگه الان كاريش نميشه كرد
نميدونستي مگه نبايد بخوري
جگر ويتامين آ خيلي زيادي داره باعث خونريزي ميشه

منم خوردم امروز😫😫

یبار طوری نیست نگران نباش

سوال های مرتبط

مامان گهواره مامان گهواره هفته بیستم بارداری
مامان تو دلی💙👑 مامان تو دلی💙👑 هفته سی‌ودوم بارداری