سه ماه اول بارداری بـــله به هیچ عنوان
اره عزیزم
ضرر دیگ بالاتر از سقط
اره عزیزم ۳ ماه اول هم خطرش بیشتره
اره عزیزم
غیر جیگر، هرچیزی ک ریشه تو خاک داره مثل چغندر و شلغم و هویج زیادیش ضرر داره.
ولی جیگر ی منع بسیار زیاد از ویتامین آ هست و نخور❤️
سلام بله اصلا اصلا ماهای اول نباید بخوری، انقدر قاعده اوره ک من توی سقطم میخوردم ک هرچی مونده دفع بشه
خوب نیست نخور
جیگر و دل و قلوه تا جایی که نخوری بهتره
بخاطر وجود ویتامین A زیادی که داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.