دخترم نمیدونسته ۲ماه ونیم داره جیگر گوسفند خورده ایا ضرر داره

۶ پاسخ

نخوره بخاطر قلب میگن یا ازمایش انتی به مشکل میخورن

من تو دوماهگی خوردم امشبم خوردم
خیلی هوس کرده بودم
زنمو دوستم از اول بارداری تا اخرش میخورد ماشالا بچش سالمه

من تا الان دو بار خوردم و دکترم هم چک کرده گفته بچه سالمه امیدوارم برا بچه هیچ کس مشکلی پیش نیاد

خانوما من سال ۹۱سر دخترم باردار بودم عاشق کباب جیگر بودم هرروز هرروز خوردم بدون اینکه بدونم ضرر داره خداروشکر دخترم سالمه اما سر بارداری دوم خیلی اگاه بودم و رعایت میکردم اما متاسفانه جنین مشکل داشت و سقط کردم با یک بار مصرف چیزی نمیشه استرس نداشته باشید

ایشالله که خیره عزیزم

منم تا 7 هفتگی نمیدونستم خیلی خوردم 🥲🥲🥲🥲🥲🥲

سوال های مرتبط

مامان دختر نازم نلا♥️💞 مامان دختر نازم نلا♥️💞 ۷ ماهگی
مامان گهواره مامان گهواره هفته بیستم بارداری
مامان فرشته خدا مامان فرشته خدا هفته سی‌وچهارم بارداری