سلام مامانا جیگر برای بارداری ضرر داره؟

۱۱ پاسخ

خیلی بده عزیزم بزن تو گوگل دلیل منطقیش رو بخون
چون پر از ویتامین a هست که خیلی بده باعث سقط یا نقص لوله عصبی و اینا میشه

ممنون دوستان ❤

اره نخور مخصوصا تو سه ماه اول

حتی جگر مرغ

بله نخورین

سه ماهه اول نخور چون ویتامین A زیاد برای جنین ضرر داره

اره میگن خیلی ضرر داره
هویج و جیگر اینا خیلی سقط اورن

بله ویتامین آ بالایی داره مثل اب هویج

خیلیییییی

به من میگفتن جیگر سقط میکنه

خیلی‌‌

سوال های مرتبط

مامان پسملم😍 مامان پسملم😍 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان گهواره مامان گهواره هفته بیستم بارداری
مامان دریا و تودلی مامان دریا و تودلی هفته هفدهم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته دوازدهم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌وششم بارداری
مامان نی نی 🤎🧸 مامان نی نی 🤎🧸 هفته سی‌وششم بارداری
مامان ناناز🎀💖 مامان ناناز🎀💖 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان سلیم پاشا مامان سلیم پاشا هفته بیستم بارداری
مامان جوجو من🥹🩷 مامان جوجو من🥹🩷 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان نازنینم مامان نازنینم هفته سی‌ام بارداری