سلام ، خانوماخوردن جیگر ضرر داره؟

۹ پاسخ

مو از قبل مثبت شدن ازمایشم هوس کرده بودم
دیگه هم نمیتونم بخورم 😓
عاشق جیگرم

دکتر به من گفت خیلی کم در حد هوس

یدونه یا دو تیکه کوچولو در حد رفع حوس از هفته 14 به بعد اشکالی ندارد ولی بازم باید خیلی احتیاط کنی نخوری بهتره

من دوروز تاخیرم دوستان روز موعد ازمایشم منفی شد و کلی اعلایم دارم سینه هام انقد درد میکنه شب ک میشه میخاد بترکه ترشح دارم سرگیجه میگیره منو گاهی و پریود نمیشم امکانش هست زود رفتا باشم لقاح دیر بگیره

سه ماه اول خورده نشه بهتره ولی بیشتر از ۱۵۰ گرم هم شنیدم نباید بخورین

دکترا میگن نخورید ولی مامان من تو بارداری هاش خیلی میخورد اونم جیگر آب دار و نیم پز

آره ولی من چند تکه خوردم

آره ولی در حد هوس کم مشکلی نیس

بله..

سوال های مرتبط

مامان مامان نینی مامان مامان نینی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان جوجه😍🫀 مامان جوجه😍🫀 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان سلیم پاشا مامان سلیم پاشا هفته بیستم بارداری
مامان دختر نازم نلا♥️💞 مامان دختر نازم نلا♥️💞 ۷ ماهگی
مامان نازنینم مامان نازنینم هفته سی‌ام بارداری
مامان امیرمحمد مامان امیرمحمد ۳ ماهگی
مامان پسری💙 مامان پسری💙 ۱۰ ماهگی
مامان 𝑜𝑚𝑎𝑟♡. مامان 𝑜𝑚𝑎𝑟♡. ۹ ماهگی
مامان دلماه🌙دنیز 👧 مامان دلماه🌙دنیز 👧 ۴ ماهگی
مامان دُخملی مامان دُخملی هفته سی‌ام بارداری
مامان نور مامان نور هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته بیست‌وششم بارداری