خانوما❌❌❌خوردن خورشت کرفس ضرر داره ❌❌❌❌

۷ پاسخ

سلام عزیزم.من شنیدم خوب نیست خودم هم نخوردم بخاطر ترکیبات خورشت و خود کرفس هست.حتی خورشت قورمه سبزی هم شنیدم خوب نیست.اونم نخوردم. اگه خوردی استرس نگیر انشالله چیزی نیست

اره به نظرم در حد کم بخور من اوایل بارداری میخوردم دل‌درد میشدم☹

اگه زیاد بخوری اره ولی ی وعده در ماه ایرادی نداره

چرا؟؟؟کی گفته؟
من که دوره دکتر ظریفی دیدم همچین چیزی نگفت

اره
اگ هوس کردی در حد ۲ قاشق فقط

از وقتی شنیدم میگن کرفس خوب نیست تا الان لب نزدم. عاشق خورشت کرفسم اما سه ماهه هیچ نخوردم

سلام خیر

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۸ ماهگی
مامان آهو مامان آهو روزهای ابتدایی تولد
مامان آهو مامان آهو روزهای ابتدایی تولد
مامان 🩵 آرشا 🩵 مامان 🩵 آرشا 🩵 ۱ ماهگی
مامان ،قلبم❣️ مامان ،قلبم❣️ روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان مامان بچه هام مامان مامان بچه هام ۸ ماهگی
مامان نی نی 🤎🧸 مامان نی نی 🤎🧸 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان رقیه🍓🐣 مامان رقیه🍓🐣 هفته سی‌ویکم بارداری