سلام عزیزم.من شنیدم خوب نیست خودم هم نخوردم بخاطر ترکیبات خورشت و خود کرفس هست.حتی خورشت قورمه سبزی هم شنیدم خوب نیست.اونم نخوردم. اگه خوردی استرس نگیر انشالله چیزی نیست
اره به نظرم در حد کم بخور من اوایل بارداری میخوردم دلدرد میشدم☹
اگه زیاد بخوری اره ولی ی وعده در ماه ایرادی نداره
چرا؟؟؟کی گفته؟
من که دوره دکتر ظریفی دیدم همچین چیزی نگفت
اره
اگ هوس کردی در حد ۲ قاشق فقط
از وقتی شنیدم میگن کرفس خوب نیست تا الان لب نزدم. عاشق خورشت کرفسم اما سه ماهه هیچ نخوردم
سلام خیر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.