خانما جیگر ضرر داره بخورم ؟

۱۱ پاسخ

تا پایان ماه پنجم مصرف جگر ممنوعه
بعد از اون در حد رفع هوس

دکتر گفت در حد یکی ی دونه اشکال نداره اما نمیخورم

من دو تیک خوردم

اره نخور

هر چی ویتامین آ زیاد داشته باشه نخور مثل جیگر و آب هویج

اگه مادرای دیگه هجوم نیارن سمتم من تا به الان 6 7 تا سیخ شاید بیشتر خوردم تو این چن ماه

اصلا نخور دکترم گفت همه چی بخور به غیر جیگر خیلی بده

درحد رفع هوس بخور

حتی یه لقمه

کم بخور منم کم خوردم

بله عزیزم

سوال های مرتبط

مامان نفس 💖 مامان نفس 💖 ۴ ماهگی
مامان پسری💙 مامان پسری💙 ۱۰ ماهگی
مامان مهراد🥹🩵 مامان مهراد🥹🩵 ۱ ماهگی
مامان آقا یاشار_آرشام مامان آقا یاشار_آرشام ۴ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۳ ماهگی
مامان سلیم پاشا مامان سلیم پاشا هفته بیستم بارداری