خانما یه سیخ جیگر بخورم ضرر داره؟

۱۴ پاسخ

بچه هامن زیرشکمم سمت چپ دردمیگیره طبیعیه یابرم دکتر

صبرکنین دیگ حالاحالت عادی نمیخوریماهمینکه ضرره دوستذاریم بخوریم عسل زعفران جگرتاماه اخرنخورین

نه یه سیخ چیزی نمیشه منم خوردم

نه مشکلی نداره . زیادش خوب نیس

من تو هفته پایین یبار دوسه تا تیکه جیگر خوردم

نه یکم طوری نیست فقط کامل پخته باشه

یه سیخ خیلیه دخترررر

جیگر اصلا خوب نیست ویتامین آ بالایی داره بچه اب شکری میشه خدایی نکرده .هرچی د نخور اول بزن گوگل بعد بخور ‌جیگر بدترین چیزه

نخور...

بهتره احتیاط کنی نخوری بهتره

نه بخور

با ۳یا چهارتا چیزی نمیشه چند وقت یه بار

نه گلم بخور نوش جونت

آره خیلی

سوال های مرتبط

مامان علی اصغر و تو دلي مامان علی اصغر و تو دلي هفته سی‌وششم بارداری
مامان امیرمحمد مامان امیرمحمد ۳ ماهگی
مامان پرنسا مامان پرنسا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان پسری💙 مامان پسری💙 ۱۰ ماهگی
مامان مهراد🥹🩵 مامان مهراد🥹🩵 ۱ ماهگی