دوسه تا جیگر سیخ کشیده بخورم بده؟

۹ پاسخ

۳ تیکع اشکال نداره

😕😕😕

نه من تازه هعتم پایین بوده ۳قلیه خوردم بخور هوست بخواب شماک هفتت بالاتر

نخوری بهتره

بخور در حد ی سیخ کافیه.من خودم تو هفته ۱۹ ی بشقاب جغور بغور جیگر خوردم

نخور
ضرر داره

واییی نه نخور در حد یه دونه که هوس کردی بخور

بخاطر ویتامین A برای جنین مضره

میگن نخوری بهتره

سوال های مرتبط

مامان نفس 💖 مامان نفس 💖 ۴ ماهگی
مامان علی اصغر و تو دلي مامان علی اصغر و تو دلي هفته سی‌وششم بارداری
مامان مُهنا🩷 مامان مُهنا🩷 روزهای ابتدایی تولد