۱۲ پاسخ

من سر این بارداریم خیلی اوضاع خرابه
ن گوشت
ن مرغ
ن ماهی
حالت تهوع
تا کی ادامه داره دیگه🤮

من خیلی خوردم البته جگر مرغ

نخور عزیزم من هرجا تحقیق کردم گفتن نخورید ....خیلی هوس کردی یدونه بخور

بخور من ۱۳ هفته اینا بودم خوردم یه بار

آره عزیزم بخور

چرا میگن بده جیگر مرغ میگین یاکوسفند

منم خیلی دوست دارم بخورم مخصوصا با دنبه کبابی شده ولی میترسم چیزی بشه همسرم همش اسرار داره ک بره بگیره گفتم نه ولشکن

من چندشب پیش خوردم چندتا اونم بهم ندادن میگفتن بده ابجیم نزاشت گفت خون نیست

من خیلی خوردم😐

برو بخور تو این هفته مشکلی نداره

بنظر من چندتا لقمه برای هوست بخور

وای من چقد بدم میاد🤢

سوال های مرتبط

مامان علی اصغر و تو دلي مامان علی اصغر و تو دلي هفته سی‌وششم بارداری
مامان روشا خانوم💝 مامان روشا خانوم💝 هفته سی‌ام بارداری