سلام خانوما جیگر بخورم ضرر داره ؟!

۶ پاسخ

بله جیگر اصلا خوب نیست اگر خیلی هوس میکنی ۲،۳ تیکه کوچیک در حد رفع هوس بخور وگرنه هم ویتامین آ بالایی داره هم سنگین اصلا خوب نیست

میگن چون ویتامین Aدارع ضرر داره من چن جا خوندم؛ ولی هر چیو ب اندازه بخوری ک هوست برطرف بشه ضرر نیست

کم بخور مشکل نداره

عزیزم زیادش اصلا پیشنهاد نمیشه یکی دو تیکه در حد رفع هوس این همه زحمت میکشیم اصلا به ریسکش نمی ارزه

زیاد نخور درحد هوسی بخور

من ک ازاول بارداری تاالان چندبارخوردم

سوال های مرتبط

مامان امیرمحمد مامان امیرمحمد ۳ ماهگی
مامان پسری💙 مامان پسری💙 ۱۰ ماهگی
مامان نفس 💖 مامان نفس 💖 ۴ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۳ ماهگی
مامان حسین و هامین مامان حسین و هامین ۷ ماهگی
مامان مهیار مامان مهیار هفته سی‌ویکم بارداری
مامان الوبخارای‌مامان مامان الوبخارای‌مامان هفته هفدهم بارداری