سلام خانوما منی ک ۱۹هفته هستم جیگر واسم ضرر داره؟؟

۷ پاسخ

در حد هوس ب دوسه لقمه بخور بیشتر نه

کلا جیگر توی بارداری چیز خوبی نیست و توصیه میشه نخورید چون ویتامین آ بالایی داره ، اگر خیلی هوس کردی ۲،۳تیکه بخور فقط در حد رفع هوس

هرچیز درحد یکبارگم بی ضرر

نه عزیزم در حد چندتا لقمه چیزی نمیشه

یکی دوتا تیکه بخور ولی بیشتر نه ویتامین a زیادی داره خطرناکه

نخوری بهتره
البته دکترم گفت در حد خیلی کم اگه هوس کردی میتونی بخوری خیلییییی کم

سلام در حد هوس هیچ مشکلی نداره من اندازه چند لقمه خوردم

سوال های مرتبط

مامان مهراد🥹🩵 مامان مهراد🥹🩵 ۱ ماهگی
مامان حسین و هامین مامان حسین و هامین ۷ ماهگی
مامان مهیار مامان مهیار هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نورم😍 مامان نورم😍 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آقا یاشار_آرشام مامان آقا یاشار_آرشام ۴ ماهگی
مامان امیرمحمد مامان امیرمحمد ۳ ماهگی