خانما جیگر خوردن ضرر داره؟؟؟

۱۱ پاسخ

اره ضرر یدونه عب نداره حالا

منم زیاد هوس میکنم . ولی بخاطر بچم نمیخورم به همسرم گفت تا زایمان کردم برام جیگر میاری بخورم 😄

سه ماهه اول بخاطر ویتامین A زیادش کلا ممنوعه، بعد از اونم کم خورده بشه اشکال نداره

بپزی بخوری ضرر نداره ولی کبابی چون نیم پز میشه مضره اینودکتر تغذیه ام گف

در حد ی چند تا تیکه برا رفع هوس که چیزی نمیشه من خودمم خوردم

بله‌نخوری

در حد یکی دوبار ضرر نداره ولی نباید بیشتر از این مصرف بشه

در حد رفع هوس بخور

اره نباید مصرف بشه تو بارداری

من دو سه بار خوردم😂

بله عزیزم ضرره.

سوال های مرتبط

مامان 𝑜𝑚𝑎𝑟♡. مامان 𝑜𝑚𝑎𝑟♡. ۹ ماهگی
مامان 🩷فندوق🩷 مامان 🩷فندوق🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فسقلی🩷 مامان فسقلی🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فسقلی🩷 مامان فسقلی🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان امیرمحمد مامان امیرمحمد ۳ ماهگی
مامان فسقل مامان فسقل هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نفس 💖 مامان نفس 💖 ۴ ماهگی
مامان عسلچه🍯👶🏻 مامان عسلچه🍯👶🏻 هفته سی‌وهفتم بارداری