جیگر ضرر داره برای یکبار خوردن؟

۴ پاسخ

نه عزیزم در حد سه چهار تیکه کوچیک واسه رفع هوس بخور زیادش خوب نیس

تو‌ ۳ ماهه اول ضرر داره

نه ولی اون یک بار هم زیاد نخور در حد اینکه اشتهات کور بشه بخور همه چیز زیادش ضرر داره

من یکی دو بار با فاصله طولانی خوردم

سوال های مرتبط

مامان 𝑜𝑚𝑎𝑟♡. مامان 𝑜𝑚𝑎𝑟♡. ۹ ماهگی
مامان آقا یاشار_آرشام مامان آقا یاشار_آرشام ۴ ماهگی
مامان فسقلی🩷 مامان فسقلی🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان حسین و هامین مامان حسین و هامین ۷ ماهگی
مامان فسقلی🩷 مامان فسقلی🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان علیرضاو علیسان مامان علیرضاو علیسان روزهای ابتدایی تولد
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان لوبیا مامان لوبیا هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فسقل مامان فسقل هفته بیست‌وهشتم بارداری