یه سیخ جیگر میتونم بخورم؟
حاملگی فرزندپروری شیرخشک

۱۱ پاسخ

منکه امشب همسایه برام‌جگر اورد چون بوش پیچیده بود تو ساختمون
لب نزدم ،خیلی سخت بود 🫩🫩🫩🫩

نخوری🫤

آره من دو سه وعده خریدم

از سه ماه دوم میشه خورد
ماهی یه بار
درحد یه سیخ
دکترم گفت زیاده روی نباید بشه
ولی کلا نخوری نیس

من از دکترم پرسیدم گفت بعد پنج ماه میشه بخور الان یه هفته میشه وارد پنج شدم دو سه بار خوردم اما در حد یکی دو دونه نخ بیشتر بخور اما کم

منم چند شب پیش یه سیخ خوردم با دل و قلوه😂😂

نه خیر...یه تکه نه و یه سیییخ...خوب نیس برات گلم😂

منکه دیشب خوردم🤦‍♂️😬
اما دل قلوه بیشتر خوردم
دو تا قلوه با یه دل
با یکم جگر سیاه و سفید 🤦‍♂️🤦‍♂️😳

نه یه تیکه کوچیک بخور

نه عزیزم بهتره نخوری. جیگر ویتامینA داره باعث شل شدن رحم میشه.
اوایل بارداری نخوری بهتره

اره خوب😑

سوال های مرتبط

مامان نفس 💖 مامان نفس 💖 ۴ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته چهاردهم بارداری
مامان مامان sasa  ❤️s مامان مامان sasa ❤️s هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان جوجو🐣 مامان جوجو🐣 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان صبرا🎀🐰 مامان صبرا🎀🐰 ۷ ماهگی
مامان یاشار 🧸دُرسا🩷 مامان یاشار 🧸دُرسا🩷 ۲ ماهگی
مامان مامان آنیل مامان مامان آنیل ۱ ماهگی