من خوردم چهار تا تیکه ، نگران نباش انشاالله چیزی نمیشه
با یک لقمه چیزی نمیشه کوفت خودت نکن نوش خونت
من سر بارداری اولم میخوردم یه ذره بخور ویارت رفع شه
جگر ممنوعه تو بارداری
عجب چیزایی حوس میکنی نخور خوب نیست احتمال سقط داره
ویتامین آ زباد داره که باعث سقط جنین میشه، محل تجمع سموم بدن گوسفند هست که باعث نقص در بدن جنین میشه ، نخوری بهتره ولی اگه دلت کشید حداقل یک لقمه کوچک بخور نه بیشتر
آره عزیزم بخور چرا اینقدر سخت میگیری یا بعضیا میترسونن آدم رو من که تو بارداریم همه چیز خوردم
جیگرو من امروز خوندم نوشته بود بدلیل وجود ویتامین آی زیاد تو بارداری ممنوعه
نه نمیشه
بنظرم نخوری بهتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.