۹ پاسخ

میشه درخواست بدی قشنگم😙🥰

عزیزم اینا ویتامین A زیادی دارن ؛اگر هم سقط نشه خدای نکرده اثر بدش رو بعدها نشون میده؛بهتره ک مراعات بشه

متنفرم .فقط آبگوشتش دوس دارم.سفته بدم میاد😑

عق🤢🤢🤮🤮🤮🤮

عزیزم جگر ؛هویج ؛زرشک؛کله پاچه ؛ب هیچ عنوان نخور چون سقط آور هستن

فقط یه لقمه باید بخوری😄

نه بخور .وقت زیاد نخوری باعث سقط جنین میشه

باید از دکتر بپرسی در اصل در سه ماه اول بارداری خوب نیست

نه گلم در حد ۲یا ۳تا تکه بی ضرره

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته چهاردهم بارداری
مامان معصومه مامان معصومه هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آیماه مامان آیماه هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان لیاناو سپهر مامان لیاناو سپهر هفته بیست‌ونهم بارداری