نبابا چه اشکالی بخور حالشو ببر😂😂😂😂
دیگ خوردی
نباید بخوری هیچکدوم ن گوسفند ن مرغ بذار ۶ ماه بگذردنی بعد خیلی کم بخور
نه نخوووور ضرر داره
راحت باش 😂
نخور دیگه بخاطر اینکه میکروب رو زود بخودش جذب میکنه خطر داره
ضرر داره نخور
خوب نیست برات ولی یبار اشکالی نداشت
منم خیلی هوس کردم از اول ولی نخوردم ضرر داره
نه خوب نیست دیگه نخور
دیگه نخور ن مرغ ن گوسفند هیچ جیگری نخور
دیگه نخور خوب نیست حالا یه بار خوردی عیبی نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.