من امشب جیگر مرغ خوردم اشکال نداره؟؟؟😢

۱۲ پاسخ

نبابا چه اشکالی بخور حالشو ببر😂😂😂😂

دیگ خوردی

نباید بخوری هیچکدوم ن گوسفند ن مرغ بذار ۶ ماه بگذردنی بعد خیلی کم بخور

نه نخوووور ضرر داره

راحت باش 😂

نخور دیگه بخاطر اینکه میکروب رو زود بخودش جذب میکنه خطر داره

ضرر داره نخور

خوب نیست برات ولی یبار اشکالی نداشت

منم خیلی هوس کردم از اول ولی نخوردم ضرر داره

نه خوب نیست دیگه نخور

دیگه نخور ن مرغ ن گوسفند هیچ جیگری نخور

دیگه نخور خوب نیست حالا یه بار خوردی عیبی نداره

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان سیدکوچولو مامان سیدکوچولو ۵ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌ام بارداری
مامان مامان نی نی ها مامان مامان نی نی ها هفته سی‌ام بارداری
مامان لیاناو سپهر مامان لیاناو سپهر هفته بیست‌ونهم بارداری