امشب یه سیخ جگر و قلوه خوردم اشکال نداره؟

۷ پاسخ

مثلا اشکال داشته باشه خواهر میخای بیاریش بالا ک بگیم بده من خودم عاشق جیگر دنبم ولی نمیش خوردلامسبو😂😂😂

نه عزیزم یکبار و یک سیخ اشکالی نداره. ازین به بعد سعی کن نخوری

در کل بارداری سه بار مجازی

خوردی دیگه نوشجان ولی نخور خوب نیس

ویتامین ای بالایی داره و خطر داره برای جنین ‌
امشب هواست ب خودت باشه

ن منم زیاد میخوردم نمیدونستم باردارم هفته ای دو س دفعه میخوردم

دیگه خوردی دیگه نوش جونت😂 فکر نکن بس دیگه نخور

سوال های مرتبط

مامان دلارام مامان دلارام روزهای ابتدایی تولد
مامان بارانا 🩷 مامان بارانا 🩷 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان آیماه مامان آیماه هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دوتا وروجک👼👼 مامان دوتا وروجک👼👼 هفته بیست‌وششم بارداری