خوردن جگر اندازه یه سیخ ضرر داره

۸ پاسخ

من خوردم چند بار

تومن پنج ماهگی شروع کردم به خوردن جگرالبته جگرگوسفندمیگن بهتره

سه ماه اول نخو

ن منم خوردم ی بار

من چند بار خوردم😕

عزیزم فقط بخاطر مقدار بسیار زیاد وینامینAکه داخل جگر هست میگن نباید بخورید چون باعث سقط میشه،مثل آب هویج هست نباید خورده بشه یه تیکه کوچیک اشکال نداره درحدهوس

سه ماه اول نخوری اصلا بهتره

خوب نیست نخور

سوال های مرتبط

مامان دنیای من😍 مامان دنیای من😍 ۶ ماهگی
مامان باران و سامی مامان باران و سامی هفته یازدهم بارداری
مامان عدس مامان عدس هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان آرنوش مامان آرنوش هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دخملی🩷🥹 مامان دخملی🩷🥹 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان مامان نی نی ها مامان مامان نی نی ها هفته بیست‌ونهم بارداری