من خوردم چند بار
تومن پنج ماهگی شروع کردم به خوردن جگرالبته جگرگوسفندمیگن بهتره
سه ماه اول نخو
ن منم خوردم ی بار
من چند بار خوردم😕
عزیزم فقط بخاطر مقدار بسیار زیاد وینامینAکه داخل جگر هست میگن نباید بخورید چون باعث سقط میشه،مثل آب هویج هست نباید خورده بشه یه تیکه کوچیک اشکال نداره درحدهوس
سه ماه اول نخوری اصلا بهتره
خوب نیست نخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.