دوستان تو هفته من جگر گوسفندی در حد یه سیخ ضرر داره خیییلییی دلم میخواد😢

۸ پاسخ

من دیشب به دکترم گفتم گفت ۵ ماه به بعد میتونی بخوری اصلا الان مجاز نیست

یه سیخ خیلیله اینقد🤏بخور

من در حد سه تیکه خوردم،مشکلی پیش نیومد برام،
چند بار خوردم

نه اصلا نخور
ویتامین A داره باعث سقط میشه

کم بخور خوشگلم❤️🥰

نه عزیزم کم برای یکی دو بار ایرادی نداره

منم میخوردم😂
ولی میگن چون سنگینه نخوری بهتره
ولی ب نظر من هیچی مشکل نداره در حد کم
هرچیزی هوس کردی بخور ب حرف کسی هم گوش نده ولی زیاده روی نکن
من ماه های اول همش ته دیگ زعفرانی میخوردم و شربت زعفرون
ولی خب کم
الحمدلله هیچی هم نشد
همه چی بخور ولی زیادت روی نکن

کم بخور خیلی کم با پزشکت هم درمیون بزار

سوال های مرتبط

مامان بارانا 🩷 مامان بارانا 🩷 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان فنج کوچولو 🙈💋 مامان فنج کوچولو 🙈💋 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان کوشولو 💙 مامان کوشولو 💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان امیرعلی🧒👶💙 مامان امیرعلی🧒👶💙 هفته چهاردهم بارداری