۸ پاسخ

عزیزم خوبی؟ هزینه انتی چقدر شد چه بیمه ای داشتی؟
بعد سونو دکتر جوادی انجام دادی؟؟

من الان‌ دکتر بودم گفتش تاحد امکان نخورید

کلا تو بارداری ممنوعه

در حد رفع هوس عیبی نداره

یه دونه دلی بیشتر نخور

برای نفست بخوابه بخور اما کم

نه بخور ولی زیاده روی نکن

ی دونه برای هوس بخور

سوال های مرتبط

مامان فندق🤗 مامان فندق🤗 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان جوجه😍🫀 مامان جوجه😍🫀 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آرسام و تودلی❤️ مامان آرسام و تودلی❤️ هفته بیست‌وهشتم بارداری