خوردن قهوه ایرادی داره؟
من خیلی دلم میخواد

۶ پاسخ

هيچ اشكالي نداره عزيزم ميتوني بخوري
من تموم دوستام تو تايم بارداري ميخوردن هفته اي يبار و هيچ مشكلي براشون پيش نيومد
خودمم يكدفعه خوردم فقط چون زياد عاشق قهوه نيسم!

من از دکترم پرسیدم گفت زیادش مضره ولی میتونی بخوری من خودم هراز گاهی میخورم

یکم فقط مزش کن

بهتره نخوری خوب نیست

منم خیلی دلم میخواد ولی نمیذارن

ضرر نخور

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا ❤ مامان معجزه خدا ❤ هفته سی‌ام بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان پسر روزبارانی مامان پسر روزبارانی ۴ ماهگی
مامان رزانا آرسام مامان رزانا آرسام هفته دهم بارداری
مامان 🥹⁦^⁠_⁠^⁩♥️ مامان 🥹⁦^⁠_⁠^⁩♥️ هفته سی‌وهفتم بارداری