دلم قهوه میخواد بنظرتون میتونم بخورم ؟

۱۱ پاسخ

شما که هنوز قلب جنینت تشکیل نشده خطرناکه بخوری

کافین انرژی کاذب داره رو ضربان قلبم. ریتمی میاره. الانم میخواد بچه ات قلبش تشکیل شه. نخوری بهتره. خوردی هم در حد لب ت تر شه. طمع نکنی

الان بیسکوییت ترد بخور یا تخمه گلپری

یه کاپوچینو رقیق بخور صبح

ضرر داره نخوری بهتره

ن نخور

کلن این جورم فشارم هم همیشه پایین قند خونم هم همین طور

من اگر قهوه بخورم دیگه غش میکنم میفتم زمین

بنظر من چیزایی که میگن ضرر داره بهتره سه ماهه‌ی اول مصرف نشه

ضرر داره

ی ذره بخور زیاد نخور ضرر داره کافیین

سوال های مرتبط

مامان مامان گندم 🍓 مامان مامان گندم 🍓 ۵ ماهگی
مامان فندق مامان مامان فندق مامان هفته سی‌وسوم بارداری
مامان ❤️❤️❤️ مامان ❤️❤️❤️ هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان جوجه🐣🎀🤍 مامان جوجه🐣🎀🤍 هفته بیست‌وچهارم بارداری