خانما من ۸ هفته هستم
دلم انبه کال میخواد
میتونم بخورم؟

۲ پاسخ

انبه خیلی خیلی گرمه توی خوردنش زیاده‌روی نکن

منم هشت هفتم همین چند دقیقه پیش خوردم🥲 مگه نباید بخوریم انبه کال؟

سوال های مرتبط

مامان کیان و آرش مامان کیان و آرش ۵ ماهگی
مامان همتا خانووم مامان همتا خانووم ۳ ماهگی
مامان محمد سدیس مامان محمد سدیس ۶ ماهگی