خانما میتونم انبه بخورم یا نه؟؟؟؟؟

۱۰ پاسخ

اره ولی زیاده روی نکن

دکترم گفت نخور همچنین طالبی و خربزه

اره نوشجونت

یکم گرمیه سعی کن کم بخوری.. البته دکتر به من گفت نخور

چ سوالایی میپرسین واقعا😑

انبه فصلشه الان مگه

اگه قند نداری بخور چون انبه قندش بالاست متعادل مصرف کنی هیچی نمیشه نوش جونت

اره ولی ب اندازه

عالیه بخور خیلی مقوی هست

آرع خیلی ام خوبه

سوال های مرتبط

زیبا زیبا قصد بارداری
مامان محمد مهرداد مامان محمد مهرداد هفته هفدهم بارداری
مامان مانیار و تودلی مامان مانیار و تودلی هفته دهم بارداری
مامان آریا وتودلی💙💙 مامان آریا وتودلی💙💙 هفته نهم بارداری
مامان هایلین مامان هایلین ۴ ماهگی
مامان بردیا مامان بردیا هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان رادوین💙 مامان رادوین💙 ۲ ماهگی