آبمیوه پرتقال انبه ضرر داره؟ گرمه؟ میتونم بخورم؟

۴ پاسخ

هیچکدوم ضرر نداره

من میخورم انبه دوس دارم هم خودشو هم ابمیوهشو

پرتقال که گرم نیست یکم گرمی انبه رو میگیره
در حد کم مشکلی نیست

انبه میگن گرمه زیاد نباید بخوری ولی کم اشکال نداره
پرتقال ولی سرده اشکال نداره

سوال های مرتبط

مامان رادوین💙 مامان رادوین💙 ۲ ماهگی
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته شانزدهم بارداری
مامان نینی گلـی🫒 مامان نینی گلـی🫒 هفته چهاردهم بارداری
مامان محمدعلی مامان محمدعلی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان 🩵🫀پسریم🫀🩵 مامان 🩵🫀پسریم🫀🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان محمد مهرداد مامان محمد مهرداد هفته هجدهم بارداری
مامان 🩷دِنیز👶🏻 مامان 🩷دِنیز👶🏻 ۷ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته دهم بارداری