میتونم انبه بخورم ؟؟
#بارداری#بارداری

۴ پاسخ

نه گرمه

چرا نتونی عزیزم هم گرمی میتونی بخوری هم سردی مهم اینه تعادل داشته باشی

من هر روز میخورم یدونه اشکال داره

منکه میخورم خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان بردیا مامان بردیا هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان محمد مهرداد مامان محمد مهرداد هفته هفدهم بارداری
مامان محمد سدیس مامان محمد سدیس ۶ ماهگی
مامان آریا وتودلی💙💙 مامان آریا وتودلی💙💙 هفته نهم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه ۶ ماهگی
مامان راحیل مامان راحیل ۵ ماهگی
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو هفته دهم بارداری
مامان فندق کوشولو🥥🤎 مامان فندق کوشولو🥥🤎 هفته بیست‌وچهارم بارداری