۱۳ پاسخ

اناناس خوب نیس
انبه هم کم بخور گرمه

آناناس ک اصلااااا
چون دهانه رحم رورباز میکنه
‌سس ک برا زایمان طبیعی میره میگن بخوره زود باز میشه دهانه رحمش

چیزایی گرم سه ماه اول باید کم مصرف بشه و آناناس انقباض داره مصرف پیش از حدش اگه یک بار هوس کردی بخور کم

چیزایی گرم سه ماه اول باید کم مصرف بشه و آناناس انقباض داره مصرف پیش از حدش اگه یک بار هوس کردی بخور کم

نخور.

من رفتم سونو ابمیوه اناناس خوردم

چیزای گرم میگن ۳ ماه اول بارداری نباید خورد

چیزای گرم میگن ۳ ماه اول بارداری نباید خورد

اب اناناس میدونم که دهانه رحم رو باز میکنه
ولی اطلاعی راجب اب انبه ندارم

سوال منم هست میشه کمپوت اناناس بخورم؟🤕

اره بابا خیلی سخت نگیر من چندباری خوردم

سوال منم هست میشه کمپوت اناناس بخورم؟🤕

سوال منم هست میشه کمپوت اناناس بخورم؟🤕

سوال های مرتبط

مامان ایلماه🫀 مامان ایلماه🫀 روزهای ابتدایی تولد
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته شانزدهم بارداری
مامان تودلی👶💙 مامان تودلی👶💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان تودلی👶💙 مامان تودلی👶💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان پسرم  🥑 مامان پسرم 🥑 روزهای ابتدایی تولد
مامان یکتا👧🏻💋 مامان یکتا👧🏻💋 ۶ ماهگی
مامان محمد مهرداد مامان محمد مهرداد هفته هجدهم بارداری
مامان 🩷دِنیز👶🏻 مامان 🩷دِنیز👶🏻 ۷ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته دهم بارداری
مامان هدیه خدا 🥹💗 مامان هدیه خدا 🥹💗 هفته بیست‌ونهم بارداری