آبمیوه آناناس نخورم؟

۸ پاسخ

رحمو لیز می‌کنه نخوری که خوبه

نهههههه خوب نیست دهانه رحم باز میکنه

در حد رفع هوس عیبی نیس

نهههه

نخوری بهتره

بخور ولی سعی کن بیشتر طبیعی بخوری

براچی

فک کنم گرمه گلم مخصوصا اگر طبیعی باشه نخوری بهتره

سوال های مرتبط

مامان معین ومهراد👼🏻💙 مامان معین ومهراد👼🏻💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری