انبه میتونم بخورم اجیا

۵ پاسخ

نع گرمه نخور رعایت کن یه سه ماه اول وتابچه جاش سخت شه

مشکلی نداره ولی زیاد نخور

گرمه نخور

مگه اومده؟

سلام عزیزم نخوری بهتره

سوال های مرتبط

مامان محمد سدیس مامان محمد سدیس ۶ ماهگی
مامان آریا وتودلی💙💙 مامان آریا وتودلی💙💙 هفته نهم بارداری
مامان بردیا مامان بردیا هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان باران🩷اریان🩵 مامان باران🩷اریان🩵 ۵ ماهگی
مامان رادوین💙 مامان رادوین💙 ۲ ماهگی