بچه ها انبه میتونم بخورم شوهرم بگم بگیره

۱۱ پاسخ

باردار شدی بلاخره

من روزی یه دونه میخوردم

همه چی بخور ولی کم بخور زیاده روی نکن

گرمی سردی چیه آخه. این گرمه نخور اون سرده نخور.تعادل خوبه.
گرم تر از خرما داریم مگه ؟
من خرما گردو غذای هر روزمه.
اصلا سر غذا به خودت استرس نده.
زیاده روی تو هیچ چیزی خوب نیست.
آفریده ی طبیعی خدا هم بد نمیشه.
هر چیزی در حد نرمالش خوبه.
پزشک من گفت همه چیز رو میتونی بخوری و من میخورم.

من امشب خوردم اما خیلی کم یه کوچلو

منم دلم میخواد همه میگن گرمه آخه یکی چیزی میشه؟

آره دکتر من که گفت بخور خیلی هم خوبه

گرمی نخوری بهتر

اره عزیزمم

آره بخور زیاده نکن در طول روز

نه اصلا خیلیییی گرمه

سوال های مرتبط

مامان باران🩷اریان🩵 مامان باران🩷اریان🩵 ۵ ماهگی
مامان محمد مهرداد مامان محمد مهرداد هفته هفدهم بارداری
مامان محمد سدیس مامان محمد سدیس ۶ ماهگی
مامان بردیا مامان بردیا هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۲ ماهگی