باردار شدی بلاخره
من روزی یه دونه میخوردم
همه چی بخور ولی کم بخور زیاده روی نکن
گرمی سردی چیه آخه. این گرمه نخور اون سرده نخور.تعادل خوبه.
گرم تر از خرما داریم مگه ؟
من خرما گردو غذای هر روزمه.
اصلا سر غذا به خودت استرس نده.
زیاده روی تو هیچ چیزی خوب نیست.
آفریده ی طبیعی خدا هم بد نمیشه.
هر چیزی در حد نرمالش خوبه.
پزشک من گفت همه چیز رو میتونی بخوری و من میخورم.
من امشب خوردم اما خیلی کم یه کوچلو
منم دلم میخواد همه میگن گرمه آخه یکی چیزی میشه؟
آره دکتر من که گفت بخور خیلی هم خوبه
گرمی نخوری بهتر
اره عزیزمم
آره بخور زیاده نکن در طول روز
نه اصلا خیلیییی گرمه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.