بچه ها انبه بخورم ؟

۸ پاسخ

دیگه خورده بعد خوردن پرسیده
الان باید بگید دیگه تکرار نشههه😂😂😂

من چندتا خوردم🧐

خوردم ک😕

با شیر میکس کن بخور
اگرم همینجوری میخوری دوتا تکه کوچک بخور مثلا یک چهارم انبه .بعدشم چیزای خنک بخور خنثی بشه مثل شیر و ماست و کاهو و خیار و چیای خنک

نه نخور خوب نیست

من نصف یه انبه و خوردم که منتظرم بیگن بخور نصف دیگشم بخورم😂

#نمی دانم

نه انبه گرمیه خوب نیست

سوال های مرتبط

مامان آریا وتودلی💙💙 مامان آریا وتودلی💙💙 هفته نهم بارداری
مامان جوجو ممد🐣 مامان جوجو ممد🐣 هفته نوزدهم بارداری
مامان محمد مهرداد مامان محمد مهرداد هفته هفدهم بارداری
مامان محمد سدیس مامان محمد سدیس ۶ ماهگی
مامان رادوین💙 مامان رادوین💙 ۲ ماهگی
مامان مانیسا خانم مامان مانیسا خانم ۵ ماهگی
مامان الوبخارای‌مامان مامان الوبخارای‌مامان هفته شانزدهم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته پانزدهم بارداری
مامان نینی گلـی🫒 مامان نینی گلـی🫒 هفته چهاردهم بارداری