بچه ها انبه خوبه در بارداری

۶ پاسخ

بلههه

من درختشو دارم داخل حیاطم هرروز میخورم انبه کال بانمک

من همچی ک دلم میخادمیخورم جز ی چیزایی مثل ماهی وهویج اینجورچیزا ،بخور فقط گرمه زیادروی نکن

عجیبه میگن خوبه چون گرمیش اندازه زعفران و ایناست ولی اونا رو میگن نههه گرمه نخورید ولی انبه رو میگن عالیه. نمیدونم والا من انبه دوست ندارم ولی میدونم خیلی گرمه

وای عالیه نوش جونت

اره نوش جونت مگه انبه اومده منم دلم خواست

سوال های مرتبط

مامان نیلا🩷🫠 مامان نیلا🩷🫠 ۳ ماهگی
مامان راحیل مامان راحیل ۵ ماهگی
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو هفته نهم بارداری
مامان هدیه خدا 🥹💗 مامان هدیه خدا 🥹💗 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان باران🩷اریان🩵 مامان باران🩷اریان🩵 ۵ ماهگی
مامان ام ارتمیس مامان ام ارتمیس روزهای ابتدایی تولد
مامان انشالله دختر مامان انشالله دختر هفته بیستم بارداری
مامان جیگر گوشه 🌸🤍 مامان جیگر گوشه 🌸🤍 هفته شانزدهم بارداری
مامان برکه👨‍👩‍👧 مامان برکه👨‍👩‍👧 هفته سیزدهم بارداری
مامان آریا وتودلی💙💙 مامان آریا وتودلی💙💙 هفته نهم بارداری
مامان محمد و مَروا🤍 مامان محمد و مَروا🤍 هفته بیست‌ونهم بارداری