بلههه
من درختشو دارم داخل حیاطم هرروز میخورم انبه کال بانمک
من همچی ک دلم میخادمیخورم جز ی چیزایی مثل ماهی وهویج اینجورچیزا ،بخور فقط گرمه زیادروی نکن
عجیبه میگن خوبه چون گرمیش اندازه زعفران و ایناست ولی اونا رو میگن نههه گرمه نخورید ولی انبه رو میگن عالیه. نمیدونم والا من انبه دوست ندارم ولی میدونم خیلی گرمه
وای عالیه نوش جونت
اره نوش جونت مگه انبه اومده منم دلم خواست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.