خانما خوردن میوه انبه در بارداری مشکل داره؟؟؟

۷ پاسخ

منم مثل شمام همش گشنمه

سلام عزیزم رفتی غربالگری احتمال دادن جنسیت بچه رو

قند داره،،اگه قند نداری هیچ مشکلی نیست

من ك هر روز ميخورم نميدونم ضرر داره يانه😂😂😂😂

باغ انبه داریم از از همون اول ک در اومدن دارم میخورم چی میشه آخه منتظرم زرد بشن فقد وایی

فک نکنم مثلا چ مشکلی من همین نیم ساعت پیش خوردم جاتون خالی
فقط شنیدم آناناس مشکل داره

پتاسیم زیاد داره و باعث کاهش فشار میشه

من میخوردم از این بابت که کلا فشارم پایینه تنها مشکلی که برام داشت همین بود فشار می افتاد

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته هفدهم بارداری
مامان محمد طاها مامان محمد طاها هفته سی‌وسوم بارداری
مامان توت فرنگی 😍😍 مامان توت فرنگی 😍😍 هفته بیستم بارداری
مامان نیلا🩷🫠 مامان نیلا🩷🫠 ۴ ماهگی
مامان کیان مامان کیان هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وهشتم بارداری