بچه ها انبه ضرر نداره

۵ پاسخ

آیا مصرف انبه در دوران بارداری مجاز و بی‌خطر است؟
پاسخ کوتاه، بله است. انبه منبع غنی از ویتامین‌ها، مواد معدنی و فیبر است که می‌تواند به رفع نیازهای تغذیه‌ای مادر و جنین کمک کند. این میوه حاوی ویتامین C، ویتامین A، اسید فولیک، پتاسیم و فیبر است که همگی در دوران بارداری ضروری هستند. مادامی که به انبه حساسیت نداشته باشید و در مصرف آن زیاده‌روی نکنید، خوردن آن یک انتخاب سالم و ایمن محسوب می‌شود.

گرمه زباد نباید بخوری

نه عزیزم ضرر نداره اما اگر خیلی نگرانی انبه رو با شیر میکس کن بخور چون شیر سرده اثر انبه رو خنثی میکنه

نه همه چیو سخت نکنین برا خودتون
من همه چی میخورم ولی کم

چه ضرری😕

سوال های مرتبط

مامان جیگر گوشه 🌸🤍 مامان جیگر گوشه 🌸🤍 هفته شانزدهم بارداری
مامان کوهیار و زانیار مامان کوهیار و زانیار ۵ ماهگی
مامان رضا مامان رضا هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نورا🥲 مامان نورا🥲 ۴ ماهگی
مامان جوجو مامان جوجو ۳ ماهگی
مامان برکه👨‍👩‍👧 مامان برکه👨‍👩‍👧 هفته سیزدهم بارداری
مامان مهدیار مامان مهدیار ۵ ماهگی
مامان رستا💗 مامان رستا💗 ۴ ماهگی
مامان نینی گلـی🫒 مامان نینی گلـی🫒 هفته چهاردهم بارداری
مامان آریو💫 مامان آریو💫 ۲ ماهگی
مامان لیمو شیرین مامان لیمو شیرین ۶ ماهگی
مامان جوجو ممد🐣 مامان جوجو ممد🐣 هفته نوزدهم بارداری