بچه ها سبزی خوردن ضرر نداره که؟

۲ پاسخ

یه سری سبزیا رقیق کننده خون هستن برای همین میگن احتیاط کنین
مثلا من چون ivf بودم و آمپول و قرص رقیق کننده هم مصرف میکردم بهتر بود اوایل رعایت میکردم و سبزیجات و ادویه های رقیق کننده خون نمیخوردم یا کم میخوردم یادمه اون اوایل حتی زردچوبه هم کم میزدم به غذا

نه خیلیم خوبه مخصوصا برا یبوست

سوال های مرتبط

مامان نینی🩷 مامان نینی🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان توت فرنگی🩷 مامان توت فرنگی🩷 ۳ ماهگی
مامان دلوین جونی مامان دلوین جونی ۹ ماهگی
مامان جیگر گوشه 🌸🤍 مامان جیگر گوشه 🌸🤍 هفته شانزدهم بارداری
مامان آنیا دخترم مامان آنیا دخترم ۳ ماهگی
مامان طنین🩷 مامان طنین🩷 هفته سی‌ویکم بارداری