مامان ها میگم ترشی و سبزی خوردن ضرر داره .

۶ پاسخ

هر چیزی به اندازه

ترسی سعی کن کم بخوری...سبزب خیلی خوبه کی گفته بده

قدیم ویار داشتن خالی خالی ترشی میخوردن چون شده

سبزی عالیه ترشی کم بخور

وااای الان کله ام رو میکوبم دیوار.🤣سرکه زیاد نخور.
اما کلا یکم طوری نیست.
سبزی هم خوب بشوری مشکلی نداره. لازم هم هست که یبوست نگیری.

من که میخورم جفتشو هر روزم میخورم ...
🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️ عاشق سرکه و ترشیم ..
سبزی رو با شام میخورم ترشی با ناهار کاره هر روزمه ..🤦🏻‍♀️😂

سوال های مرتبط

مامان جوجو مامان جوجو ۲ ماهگی
مامان saboor مامان saboor روزهای ابتدایی تولد
مامان آریو💫 مامان آریو💫 ۲ ماهگی
مامان 💙mahva🩷mahyar مامان 💙mahva🩷mahyar روزهای ابتدایی تولد
مامان توت فرنگی🩷 مامان توت فرنگی🩷 ۳ ماهگی
مامان آروین مامان آروین هفته بیست‌وسوم بارداری