ترشی خوردن ضرر داره؟

۷ پاسخ

اره دیگه اخه شما میگی تا میتونی میوه بخور

هیچ ضررنداره
من سردخترم ویارم ترشی واینابود حتی شبا باچشم خوابالو بلندمیشدم میخوردم دخترمم زشت نشده عین ماه میمونه اصلا به این چرت وپرتا توجه نکن

تا میتونی میوه بخور

ضرر که نداره ولی زیاد نخور خوب نیست برای بچت چونکه سرکه داره

😑😑نه من انقد خوردم خب دلم میخواست
ولی میگن ترشی رنگ بچه رو عوض میکنه بچه زشت میشه 😐😐

وای من که خیلی میخورمممم

😑😑نه من انقد خوردم خب دلم میخواست
ولی میگن ترشی رنگ بچه رو عوض میکنه بچه زشت میشه 😐😐

سوال های مرتبط

مامان saboor مامان saboor روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان کوچولو💙🐥 مامان مامان کوچولو💙🐥 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان اورهان مامان اورهان ۳ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وهفتم بارداری