ترشی خوردن الان ضرر داره من خیلی میخورم؟

۴ پاسخ

نه بابا فقط مراقب اسید معدت باش منم خیلی دوست دارم بخورم ولی بخاطر زخم معدم نمیتونم

من که هروقت دلم بکشه میخورم
اولای بارداری که خورده بود تو ماه رمضون وقتی بیدار میشدم برای شوهرم سحری گرم کنم اگر میخواستم ترشی پای غذاش بیارم خودمم یه کاسه جدا میخوردم😂😋 فکر کن ساعت ۳ و نیم چهار نصف شب ترشی بخوری

مگ میشه ترشی نخورد 🤕 من ک خودمو خفه کردم

میگن رشد موی بچه کم میشه و چون سردیه بچه قلنج میکنه کم بخور

سوال های مرتبط

مامان فرهان مامان فرهان روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجو مامان جوجو ۲ ماهگی
مامان مامان کوچولو💙🐥 مامان مامان کوچولو💙🐥 هفته سی‌وپنجم بارداری