من خیلی ترشی میخورم ضرر نداره؟

۵ پاسخ

منم میخورم

میگن بچه رو سبزه میکنه ترشی جات زیاد

من که میخورم ولی میگن سرکه اینا انقباض میاره کمتر بخور

ن عزیزم بچت چیه

دکترمن بهم گفت ترشی اینا دیگه نخور ضررداره فشاراینامیگیری منم دیگه بیشترنخوردم

سوال های مرتبط

مامان پارسا درسا کسری مامان پارسا درسا کسری ۹ ماهگی
مامان شازده کوچولو💙 مامان شازده کوچولو💙 هفته سی‌ام بارداری