خانوما هندونه ضرر نداره؟ من خیلی هندونه میخورم

۹ پاسخ

زیاد خوردنش باعث انقباض میشه واسه من ممنوع شده

من تازه قندم نرمال نرمال بود میتونم بخورم نمی‌خورم چون قند داره و آب زیاد باعث چاقی و اضافه وزن میشه جلو خودم میگیرم اصلا نمی‌زارم بخره تا بخورم

من عاشق هندونم خوردم تالا اگه قندبارداری نداری بخور

نفخ میاره
بچه دلپیچه میگیره .
پریود آوره
بعد تولد بچه همش از دلپیچه خودشو جمع میکنه

اگ دیابت نداری اشکال نداری من هروز اب هندونه میخورم

ماما گفت جز میوه های هست که یک چهار روزانه مصرف بشه
هم برا قند هم گاهی باعث اسهال میشه

منم اکثر روزا میخورم🫠

اگه قند نداری نه

اگه دیابت نداری اشکال نداره
اما زیاد نخور
هر چیزی به اندازه اکیه

سوال های مرتبط

مامان دوتا وروجک مامان دوتا وروجک ۱۱ ماهگی
مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ارکان مامان ارکان هفته سی‌ودوم بارداری