زیاد خوردنش باعث انقباض میشه واسه من ممنوع شده
من تازه قندم نرمال نرمال بود میتونم بخورم نمیخورم چون قند داره و آب زیاد باعث چاقی و اضافه وزن میشه جلو خودم میگیرم اصلا نمیزارم بخره تا بخورم
من عاشق هندونم خوردم تالا اگه قندبارداری نداری بخور
نفخ میاره
بچه دلپیچه میگیره .
پریود آوره
بعد تولد بچه همش از دلپیچه خودشو جمع میکنه
اگ دیابت نداری اشکال نداری من هروز اب هندونه میخورم
ماما گفت جز میوه های هست که یک چهار روزانه مصرف بشه
هم برا قند هم گاهی باعث اسهال میشه
منم اکثر روزا میخورم🫠
اگه قند نداری نه
اگه دیابت نداری اشکال نداره
اما زیاد نخور
هر چیزی به اندازه اکیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.