خانوما انبه تو هفته من ضرر داره؟

۶ پاسخ

اگه دیابت بارداری نداری خوبه

نه چه ضرری من ک خیلی خوردم تا الان

من خیلی خیلی خیلی خیلی زیاد خوردم تا الان ک چیزی نشده

منم خوردم ولی یه انبه رو توی ۲روز خوردم
کم‌ خوردم هر سری
البته بدن تا بدن فرق داره

نه عزیزم من ک خیلی خوردم

انبه گرمه کلا

سوال های مرتبط

مامان مانیار 💙 مامان مانیار 💙 ۴ ماهگی
مامان امید من مامان امید من هفته دوازدهم بارداری
مامان نینی گلـی🫒 مامان نینی گلـی🫒 هفته چهاردهم بارداری
مامان نورا🥲 مامان نورا🥲 ۴ ماهگی
مامان جوجو مامان جوجو ۳ ماهگی
مامان گل پسرم 🩵 مامان گل پسرم 🩵 ۷ ماهگی
مامان کوهیار و زانیار مامان کوهیار و زانیار ۵ ماهگی
مامان آروین💙 مامان آروین💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری