خود انبه ضرر نداره ولی بخاطر مقدار زیادی که قند داره باید در مصرفش مراعات کنی، یا روزی که انبه میخوری میوههای دیگه کمتر بخوری یا نخوری
انبه خوبه اتفاقا من روزی نصف انبه رو میخورم
ن
من سر بارداری قبلی یکدکارتن رو تو ی هفته میخورم ویار داشتم
یکی نوشته باعث نرم شدن دهانه رحم میشه، بازم مطمئن شو آخه روزی یدونه یکم زیاده
خوبه عزیزدلم فقط مراقب باش دیابت بارداری نگیری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.