خوردن روزی یدونه انبه ضرر داره تو هفته من

۵ پاسخ

خود انبه ضرر نداره ولی بخاطر مقدار زیادی که قند داره باید در مصرفش مراعات کنی، یا روزی که انبه میخوری میوه‌های دیگه کمتر بخوری یا نخوری

انبه خوبه اتفاقا من روزی نصف انبه رو میخورم

ن
من سر بارداری قبلی یکدکارتن رو تو ی هفته میخورم ویار داشتم

یکی نوشته باعث نرم شدن دهانه رحم میشه، بازم مطمئن شو آخه روزی یدونه یکم زیاده

خوبه عزیزدلم فقط مراقب باش دیابت بارداری نگیری

سوال های مرتبط

مامان رستا💗 مامان رستا💗 ۴ ماهگی
مامان مانیار 💙 مامان مانیار 💙 ۴ ماهگی
مامان مامان پسته❤ مامان مامان پسته❤ هفته شانزدهم بارداری
مامان نینی گلـی🫒 مامان نینی گلـی🫒 هفته چهاردهم بارداری
مامان 🥰❤️ مامان 🥰❤️ هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان معجزه🩷🍓 مامان معجزه🩷🍓 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان جوجو مامان جوجو ۳ ماهگی
مامان جوجو ممد 🐣 مامان جوجو ممد 🐣 ۱ ماهگی