یچه ها خوردن انبه تو هفته ۱۳ بارداری مشکلی نداره؟

۳ پاسخ

خیلی خوبه بخور

هیچی نمیشه.منکه خوردم هم دیروز هم امروز😋 همه چی متعادلش مشکلی نداره بخوری

اره اتفاقا میگن برا زیبایی جنین خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان فسقلیا مامان فسقلیا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نی نی قندی مامان نی نی قندی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان Sasa مامان Sasa هفته پانزدهم بارداری
مامان مامانِ طلایی مامان مامانِ طلایی هفته هجدهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته چهاردهم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته چهاردهم بارداری
مامان امید من مامان امید من هفته سیزدهم بارداری