خانوما تو بارداری خوردن ژله مشکلی نداره؟؟

۲ پاسخ

نه بخور عزیزم نوش جونت قندش کمه ژلاتینش هم واسه پوستو مو خوبه

نه عزیزم بخور نوش جونت
منم اتفاقا دوس دارم گاها میخورم😁

سوال های مرتبط

مامان دو قلوها مامان دو قلوها هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان Sasa مامان Sasa هفته پانزدهم بارداری
مامان مامانِ طلایی مامان مامانِ طلایی هفته هجدهم بارداری
مامان برکه👨‍👩‍👧 مامان برکه👨‍👩‍👧 هفته سیزدهم بارداری
مامان محمد مامان محمد هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان مامان معجزه خدا مامان مامان معجزه خدا هفته بیست‌وچهارم بارداری