سلام مامانیا. خوردن گوجه تو بارداری مشکلی نداره؟

۵ پاسخ

سلام گوجه‌فرنگی عالیه مخصوصا تا سه ماهگی اما تب سرد داره زیاد نخورید سردی نکنید عزیز

بخاطراسیدی بودنش میگی نه مشکلی نداره من سردخترم کلی گوجه وخیاروپنیرشور ولیموترش وپرتغال خوردم که اسیدین

نه مشکلی نداره

بخور عزیزم

چه مشکلی باید داشته باشع دقیقا؟؟

سوال های مرتبط

مامان مامانِ طلایی مامان مامانِ طلایی هفته هجدهم بارداری
مامان نی نی قندی مامان نی نی قندی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان Sasa مامان Sasa هفته پانزدهم بارداری
مامان فندق💙 مامان فندق💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان برکه👨‍👩‍👧 مامان برکه👨‍👩‍👧 هفته چهاردهم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته بیست‌وچهارم بارداری