میگم من میتونم د ماه سوم بارداری انبه بخورم؟

۴ پاسخ

چون خیلی گرمه زیاد نخور ولی یکی اینا عیبی نداره هرروز بده

نخوری بهتره خیلی گرم شاید بهت نسازه

من بارداری اولم خیلی می‌خوردم البته آب انبه

کی گفته انبه ضرر داره؟

سوال های مرتبط

مامان حامی❤️ مامان حامی❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان محمد مهرداد مامان محمد مهرداد هفته هفدهم بارداری
مامان محمد سدیس مامان محمد سدیس ۶ ماهگی
مامان جوجه جونم مامان جوجه جونم ۱ ماهگی
مامان فرشته خدا مامان فرشته خدا هفته سی‌وششم بارداری
مامان آریا وتودلی💙💙 مامان آریا وتودلی💙💙 هفته نهم بارداری
مامان کیان و آرش مامان کیان و آرش ۵ ماهگی