من میتونم انبه بخورم؟؟؟؟

۷ پاسخ

اره عزیزم چرا‌نخوری سرشار از پتاسیم‌و فولاته … البته اگه قندت بالاست کم‌بخور

تو میتونی انبه بخوری 😂

هر گرمی مشکل ساز نیست
.اونم میوه

بله ولی کم
یه برش کوچیک مثلا
اگه بتونی بعدش چیزای خنک بخور حنثی بشه مثل هندونه یا شیر یا .....

ن کم بخور اشکال نداره بعدشم خیار یا زردالو بخور ک سرد هس

بله خیلی خوبه

بله ....

سوال های مرتبط

مامان لیمو شیرین مامان لیمو شیرین ۶ ماهگی
مامان محمد سدیس مامان محمد سدیس ۶ ماهگی
مامان آیهان🩵✨ مامان آیهان🩵✨ ۸ ماهگی
مامان نفس🩷 مامان نفس🩷 ۶ ماهگی
مامان دریا و تودلی مامان دریا و تودلی هفته هفدهم بارداری
مامان الوبخارای‌مامان مامان الوبخارای‌مامان هفته هفدهم بارداری
مامان نینی گلـی🫒 مامان نینی گلـی🫒 هفته چهاردهم بارداری